weekly photo challenge : surprise | it’s vespa!

surprise…
last nite my husband took me home by riding a blue vespa instead his pulsar motorcycle. then this morning he took me to office with this vespa again.
it was so fascinate…! =D

6 thoughts on “weekly photo challenge : surprise | it’s vespa!

    • sekarang vespanya masih ada teh?

      bapak mertua juga masih make vespa itu meski sekarang udah ada honda.

      teringat dulu pas SMA aku pernah dianterin sama bapaknya temen pake vespa juga.

      suka sama vespa. tapi tetep cinta pulsar hehe =D

      • haiyaaaaah.. pulsar takada duanya kalee tuh ;p

        dijual, dg terpaksa :'(. soale yg bisa pake cm bapak sm adik akhwat.

        tapi bapak srg bilang pasca dijual; “ko aku rasanya suka ser2 hatinya kalo liat vespaku dipake org” *ser2 ki piye bahasane yak? :d

Ciyee yang maunya jadi silent readers, tinggalin komen dong ah...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s